Trumpova sociálna sieť Truth Social sa pomaly ale isto rozpadá. Nasvedčuje tomu aj fakt, že samotný Donald Trump na svoju vlastnú sociálnu sieť takmer vôbec neprispieva.
Aplikácia podobná Twitteru, kde sa príspevky nazývajú „pravdy“, zaznamenala pokles počtu stiahnutí v pomerne krátkom čase. Tak, ako sa rýchlo do rebríčka najsťahovanejších aplikácií App Store dostala, tak z neho aj spadla.
Spoločnosť stráca investorov, manažérov a pozornosť. Hoci sa jeho dospelí synovia na sociálnu sieť pridali, samotný Trump tam už niekoľko týždňov neprispel.
Neutíchajúce problémy zbytočnej sociálnej siete
Devin Nunes, bývalý člen Kongresu z Kalifornie, ktorý sa vzdal kresla, ktoré zastával 19 rokov, aby riadil spoločnosť, povedal, že aplikácia bude „plne funkčná“ do konca marca. Nestalo sa tak.
Bol však brzdený technickými problémami vrátane čakacej listiny, ktorá zablokovala státisíce potenciálnych používateľov počas kľúčových prvých týždňov od spustenia aplikácie.
Trump sa rozčuľoval nad pomalým zavádzaním aplikácie a premýšľal o tom, že sa pripojí k iným platformám, ako je Gettr. Ide o jedného z jeho najväčších konkurentov.
Nunes, podnietený frustráciou bývalého prezidenta, pracoval na dosadení svojich vlastných ľudí na vrchol problémovej spoločnosti, čo viedlo k rezignácii jej šéfov pre technológie, vývoj produktov a právne záležitosti.
Trump sa Truth Social nevzdáva a stále jej verí
Nunes pravidelne cestoval do Trumpovho klubu Mar-a-Lago v Palm Beach na Floride, aby informoval bývalého prezidenta a diskutoval o problémoch platformy. Trump dúfa, že platforma bude nakoniec lukratívna.
Stále však venuje pozornosť Twitteru, ktorý opakovane kritizoval ako irelevantný, odkedy mu bol zo stránky odoprený prístup. Z času na čas stále kontroluje tweety od politikov a členov médií.
Spoločnosť Truth Social mala byť vlajkovou loďou spoločnosti Trump Media & Technology Group, startupu, o ktorom sa podľa Trumpových poradcov stane „mediálna veľmoc“ zahŕňajúca online video, zábavu a správy.
Jeho skoré problémy však obmedzili Trumpovu schopnosť sústrediť sa v online centre pozornosti a získať peniaze od svojich fanúšikov. Aplikácia, ktorá bola v deň uvedenia na trh stiahnutá približne 200 000-krát, podľa odhadov v marci prepadla len na priemerne 10 000 stiahnutí denne. Aplikácia bola od spustenia 21. februára nainštalovaná približne 1,2 milióna krát.
Odpovedať